HAAL MEER UIT JOUW ORGANISATIE

Een bak aan ervaring

Opgeleid als macro-econoom heeft Marjolijn Blok zich in de loop der tijd gespecialiseerd in marketing en organisatie(verander) vraagstukken. Ruim twintig jaar werkt Marjolijn inmiddels voor de meest uiteenlopende organisaties. Eerst in dienst van en sinds 2012 als eigenaar van MissieMarketing. In 2010 was zij genomineerd als Marketeer van het Jaar.

Marketing hart

Non-profit, (semi)overheid of commerciële organisaties, grote of kleine organisaties. Eén ding hebben ze gemeen, organisaties met een uitdaging, een missie. Met een marketing hart, een bak aan ervaring en een frisse blik helpt Marjolijn organisaties de de commerciële resultaten te verbeteren of de slagkracht van organisaties te vergroten. Marjolijn beschikt over een bijzonder groot netwerk van expert en specialisten en kan dit netwerk op maat inzetten.

Wil je ook méér uit je organisatie halen? 

Ik ben benieuwd naar je verhaal.



MissieMarketing in de media

Interviews in de vakbladen

Presentatie op het seminar over de Toekomst van Marketing

Interesse in wat MissieMarketing heeft gedeeld op dit seminar? Lees hier de samenvatting van het verhaal van MissieMarketing. En kijk hier voor de presentatie.

MissieMarketing via twitter